כלי נגישות

טלפון: 077-3318080 (במרבית שעות היום, כשלא נוכל לענות, המערכת תעביר את השיחה למוקד אנושי לקביעת תורים)

כתובת: רח' יהונתן 33, גדרה

אנא, בשום פנים, אין לחסום (באופן מלא או חלקי, ל"חצי דקה" או אפילו "רק לשניה") את הכניסה לחניית הבית או של דיירי הרחוב !!

מרפאת השיניים של ד"ר אורי שפריר הוקמה בגדרה בשנת 2006 בבית עתיק ברחוב הביל"ויים. בשנת 2017 הועברה המרפאה למקומה החדש.

המרפאה ממוקמת בבית פרטי ברחוב יהונתן 33 בגדרה וחולקת מתחם משותף עם סטודיו סוזנה - מרכז נשים ומחול,

הכניסה מהרחוב
הכניסה מהרחוב:

למתחם המשותף קיימת גישה דרך כניסה נפרדת הממוקמת במורד השביל משמאל לבית.

שביל הגישה משמאל לבית

שביל הגישה:

משמאל לבית, עד דלת הכניסה בשילוב עם סטודיו סוזנה,

חדר המתנה:חדר ההמתנה

חדר המתנה, בשילוב עם סטודיו סוזנה,

בעל מאפיינים של סלון ביתי וחמים, נועד להרגיע את הממתינים.

clinic1חדר הטיפול :

חדר הטיפול מתוכנן לטיפול אישי.

גם כאן, משולבים סממנים ביתיים עם ציוד איכותי וחדשני, אשר מאפשרים טיפול מקצועי ורגוע.

עמדת הטיפול:  g-clinic-oper-tv

כיסא הטיפולים חדיש ביותר, מרווח ונוח דבר המאפשר ישיבה רגועה במהלך כל הטיפול.

מעל לכיסא המטופלים ולרווחתם, טלוויזיה דקה אשר מעניקה למטופלים הרגשת נינוחות בזמן הטיפול.

דרכי הגעה למרפאה בגדרה:

תחבורה פרטית

ניתן להגיע למרפאה בגדרה, ברכב,  כשמקומות חניה ניתן למצא ברחוב עצמו.

דרכי הגישה המומלצות לאזור:

מצפון :

ניתן להגיע מצפון בשלוש דרכים עיקריות: כביש 4 (גהה), כביש 40 וכביש 6 (חוצה ישראל):
כביש 4 (גהה): נוסעים בכביש דרומה, עד מחלף אשדוד, יורדים ימינה, בפנייה השנייה במחלף (רשום לבאר שבע וירושלים), בסיבוב חד המוביל בסופו של דבר, מזרחה. משם ממשיכים עד קצה הכביש (41) לצומת כנות, כאן פונים שמאלה, לכביש 40, אשר בתוך גדרה נקרא רח' הרצל. עוברים את הצומת המרומזר של כביש 7, עוברים את הצומת המרומזר של דרום גדרה ולאחר כקילומטר מגיעים לרמזור בו פונים ימינה לרח' ויצמן. עוברים ישר 4 כיכרות, ולאחריהן פונים ימינה ברחוב השני לרחוב יהונתן. בערך במרכז הרחוב, מצד שמאל, ממוקם הבית מס' 33, וניתן לחפש חניה.
כביש 40: נוסעים בכביש (40) דרומה, דרך צומת ביל"ו, צומת גבעת ברנר, צומת תל-נוף, עוברים את הפנייה למושב קידרון עד לרמזור בו פונים שמאלה לרח' ויצמן. עוברים ישר 4 כיכרות, ולאחריהן פונים ימינה ברחוב השני לרחוב יהונתן. בערך במרכז הרחוב, מצד שמאל, ממוקם הבית מס' 33, וניתן לחפש חניה.
כביש 6 (חוצה ישראל): נוסעים בכביש דרומה, עד מחלף המסמן פנייה לגדרה ואשדוד, יורדים ימינה לכביש 7, נוסעים עד סופו, כאן פונים ימינה, לכביש 40, אשר בתוך גדרה נקרא רח' הרצל. עוברים עוד צומת מרומזר של דרום גדרה ולאחר כקילומטר מגיעים לרמזור בו פונים ימינה לרח' ויצמן. עוברים ישר 4 כיכרות, ולאחריהן פונים ימינה ברחוב השני לרחוב יהונתן. בערך במרכז הרחוב, מצד שמאל, ממוקם הבית מס' 33, וניתן לחפש חניה.

ממערב :

כביש 41 (אשדוד-כנות): נוסעים בכביש מזרחה. משם ממשיכים עד קצה הכביש (41) לצומת כנות, כאן פונים שמאלה, לכביש 40, אשר בתוך גדרה נקרא רח' הרצל. עוברים את הצומת המרומזר של כביש 7, עוברים את הצומת המרומזר של דרום גדרה ולאחר כקילומטר מגיעים לרמזור בו פונים ימינה לרח' ויצמן. עוברים ישר 4 כיכרות, ולאחריהן פונים ימינה ברחוב השני לרחוב יהונתן. בערך במרכז הרחוב, מצד שמאל, ממוקם הבית מס' 33, וניתן לחפש חניה.

מישובי גדרות במערב :

כביש מחבר (מישר-גדרה): נוסעים בכביש מצומת במישר מערבה. משם ממשיכים עד קצה הכביש (הופך לרח' תרמ"ה בגדרה) לצומת עם רח' הרצל (כביש 40), כאן פונים ימינה. נוסעים עד הצומת המרומזר של דרום גדרה (הרמזור הראשון) בו פונים פניית פרסה. ממשיכים ישר ולאחר כקילומטר מגיעים לרמזור בו פונים ימינה לרח' ויצמן. עוברים ישר 4 כיכרות, ולאחריהן פונים ימינה ברחוב השני לרחוב יהונתן. בערך במרכז הרחוב, מצד שמאל, ממוקם הבית מס' 33, וניתן לחפש חניה.

ממזרח :

כביש 3 (לטרון-נחשון-חולדה-ראם): נוסעים בכביש 3, עד צומת עם כביש 7, המסמן פנייה לגדרה ואשדוד, פונים לכביש 7, נוסעים עד סופו, כאן פונים ימינה, לכביש 40, אשר בתוך גדרה נקרא רח' הרצל. עוברים עוד צומת מרומזר של דרום גדרה ולאחר כקילומטר מגיעים לרמזור בו פונים ימינה לרח' ויצמן. עוברים ישר 4 כיכרות, ולאחריהן פונים ימינה ברחוב השני לרחוב יהונתן. בערך במרכז הרחוב, מצד שמאל, ממוקם הבית מס' 33, וניתן לחפש חניה.

מדרום :

כביש 40: נוסעים בכביש (40) צפונה, דרך צומת קסטינה, צומת ראם, צומת כנות, עוברים את הצומת המרומזר של כביש 7, עוברים את הצומת המרומזר של דרום גדרה ולאחר כקילומטר מגיעים לרמזור בו פונים ימינה לרח' ויצמן. עוברים ישר 4 כיכרות, ולאחריהן פונים ימינה ברחוב השני לרחוב יהונתן. בערך במרכז הרחוב, מצד שמאל, ממוקם הבית מס' 33, וניתן לחפש חניה.

תחבורה ציבורית

ניתן להגיע לגדרה בתחבורה ציבורית, בקווים המורידים נוסעים בתחנה המרכזית של גדרה בפינת הרחובות הרצל והביל"ויים ומשם לעלות רגלית ברחוב הביל"ויים עד קצהו השני, ישר לרח' פייבל, שמאלה לרח' פינס, ימינה ברח' ויצמן, רחוב שלישי ימינה לרח' יהונתן... מרחק של כ- 15-20 דקות הליכה או לקחת קו פנימי שעוצר על רח' ויצמן קרוב לכניסה לרח' יהונתן.

ניתן לבדוק קווים אלה לדוגמא:
קו 37 של חברת קונקס, מתחנה מרכזית רחובות לתחנה מרכזית אשדוד ולהיפך
קו 301 של חברת אגד, מתחנה מרכזית תל אביב לתחנה מרכזית אשקלון ולהיפך
קו 393 של חברת אגד, מתחנה מרכזית תל אביב לתחנה מרכזית אילת ולהיפך
קוים 351 ו- 371 של חברת מטרופולין, מתחנה מרכזית תל אביב לתחנה מרכזית באר שבע ולהיפך